DSC_4366_edited.jpg

VÝUKA BĚHU

Chcete začít s běháním?

  • Stále se odhodláváte jít běhat a vlastně pořádně nevíte, jak začít?

  • Chcete se dostat do lepší fyzické kondice?

  • Chtěli byste se připravit na nějaký závod na 5 km, 10 km nebo půlmaratón?

  • Chcete, aby se Vaše dítě zlepšilo v běhu?

  • Věnujete se nějakému sportu a máte pocit, že by Vašemu dítěti pomohlo zlepšení techniky běhu?

Na všechny tyto i jiné otázky máme odpověď, ale i recept, jak opravdu začít s běháním, jak posunout Vaši fyzickou kondici a i Vás umíme připravit na závod...

 

Začínat budeme pozvolna podle Vaší fyzické kondice a zdravotního stavu, nácvikem správné techniky běhu. Správně sestavený běžecký trénink Vám k tomu lehce může pomoci a při tréninku „na míru“ a sledování stavu Vaší fyzické kondice dosáhneme nejlepšího možného výsledku.​ Běžecká technika je velice důležitá u mnoha sportů jako jsou sportovní hry (basketbal, fotbal..), tenis atd., proto je důležité, aby i děti, které hrají kolektivní hry nebo jsou jinými sportovci, než atlety uměli správně běhat! U specializovaných tréninků dětí se, kromě atletiky, běžecká průprava často podceňuje a dítě získává špatný běžecký stereotyp, který ho pak brzdí v lepším výkonu a může zanechat při častém běhání i zdravotní následky. Formou individuálních tréninků, za použití různých atletických a balančních pomůcek, speciálních běžeckých cvičení, názorném provádění všech cviků s dítětem, pomůžeme Vašemu dítěti k lepším výsledkům v daném sportu a ochráníme jeho pohybový systém před poškozením nesprávnou technikou běhu.

DSC_4972_edited.jpg

BĚH JE PŘIROZENÝ POHYB, AVŠAK MUSÍME
TROŠKU VĚDĚT, JAK NA NĚJ. 

(ne)Běháte správně? Zkontrolujte si svůj běh!

 

  • Při hladkém volném běhu se běží přiměřenou délkou kroku (ne dlouhé skákavé kroky, ani příliš krátké cupitání) v mírném náklonu trupu vpřed. Dbáme na uvolněnou práci paží v ramenním kloubu. Došlap by měl být na přední vnější část chodidla, dochází ke zhoupnutí na celé chodidlo a dříve než dojde k odrazu, se chodidlo odvíjí znovu na špičku. Celý pohyb by měl být plynulý a uvolněný.

 

Tréninky probíhají venku, na cyklostezkách, v lesoparcích apod., na základě dohody v rozsahu Prahy 6 nebo, v případě nepříznivého počasí, možno za příplatek v tělocvičně nebo fitness centru Slavia Fitness, Vladivostocká 1460/10, Praha 10.

Individuální trénink a konzultace – BĚH:

 

  • vedení tréninku, vysvětlení tréninkového plánu, působení jednotlivých složek tréninku, vysvětlení správné techniky provedení, ukázky

 

Sestavení tréninkového plánu + nepřetržitá konzultace e-mailem – BĚH:

 

  • tréninkový plán vždy na jeden mikrocyklus (7 dní), řídí se stanoveným cílem a individuálními specifiky (stupeň rozvoje kondice, TF, věk..)

  • v případě jakýchkoliv nejasností nebo nemoci či jiného důvodu neodtrénování jednotlivých tréninkových jednotek, okamžitá úprava nebo vysvětlení tréninkového plánu

  • zpětná vazba od svěřence o působení tréninků pro co možná nejpřesnější nastavení zátěže

Sunset Run

Individuální trénink

a konzultace

500Kč trénink

(cca 1,5 hod)

Individuální trénink 

Běh Gear

Sestavení tréninkového plánu + 1x měsíčně individuální trénink a konzultace + nepřetržitá konzultace e-mailem 2500,- Kč / měsíc

Sestavení tréninkového
plánu

Připraven ke spuštění

Sestavení tréninkového plánu + nepřetržitá konzultace e -mailem 2000,- Kč / měsíc

Sestavení tréninkového
plánu 2

Připraven ke spuštění

Vstupní diagnostika a konzultace (v případě využití tréninkového plánu min. na 3 měsíce 50% sleva) 600,- Kč

Vstupní diagnostika

Boty pokryta prášková barva

Individuální trénink + konzultace s rodiči 1000,- Kč / hod

Děti (od 6-ti let)

Tréninky probíhají venku, na cyklostezkách, v lesoparcích apod., na základě dohody podle místa Vašeho bydliště nebo, v případě nepříznivého počasí, možno za příplatek v tělocvičně nebo fitness centru Mega Fitness, Korunní 98, Praha 10, 101 00.